1 december 2008

idag äre 1 december och julen är nära.
men ändå är man inte glad.
men jag försöker iaf. och det är posetivt
men jag kommer inte kunna släppa dig på etttag.

Aa, helgen har vart uppe och nere.

Fredag: Skolan, sen kom Simon efter etttag o han sov här med.
Lördag: Vakna upp vid hans sida, som man älskar och sen vid typ 2 så åkte han o jag drog till Emma sen åkte vi hit o sov här
Söndag: Vakna vid emmas sida , älskar att vakna vid hennes sida med. sen gick till kyrkan sen till sporthallen, sen åka o kolla bandy med jossan o klara,. jag o jossan åkte efter första halvleken o drog till stan där simon spelade o sjöng stod o kollade på honom, sen gick vi in tills de skulle spela nästa gång. så åkte jag hem o fick reda på lite, sprang ut o till Emma, sen ringde simon o vi pratade lite o aa det är slut, fan. =/ Sen satt jag o kollade igenom min bdb hur lycklig jag var i 1 månad o 3 dagar. jag tackar för jag fick det. sen åkte vi hem hit o emma åkte sen igen, så försökte jag sova lite.

Idag hade vi prov som jag inte kunde så mycket på pga att jag inte kunde plugga igår....
Imorn har man 2 prov till o sen äre prov veckan lång.

Puss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0