10 december 2008

Det var några dagar sen nu. Det har hänt en masssa med saker men orkar inte ta upp allt här.
lite av det som har hänt:

3 december:
Åkte till skolan tills 11 sen åkte jag till tandläkaren och drog ut 2 tänder o lagade 1. fick inte gå tillbaka till skolan så jag åkte hem och tog det lugnt,

6 december: Vaknade med min kusin som sovit hos oss. Vi orkade inte åka till linköping på morgonen med så vi sket i det. Men vid 6 var jag o Emma i Linköping och skulle kolla på Atmosfear. Vi fick ju vänta i 1 och en halv timma pga att jag hade fått veta att dom spelade nån gång mellan 6 o 7 men nej det började halv 8 ;) Alexander är inte den bästa med tider asså ;D sen kollade vi på dom o pratade lite med Alex efter, det var etttag sen. Sen på vägen hem så var det någon som hade problem med bilden så jag sa att vi skulle hjälpa henne, vilket vi gjorde. Så vi fick skjutsa henne till Linköpings stan. Sen när vi väl skulle hem så skulle vi hämta upp pappa o bella och nån mer påvägen, så jag gick fram o satt i Emma knä tills en av dom hade hoppat ut, sen åkte vi o lämnade Bella, men det var ju inte lite snack i bilen, haha fyfan va snack det var. Sen åkte vi hem o jag packade bara lite snabbt sen sev jag hos Emma=)


Idag har jag ,Emma o Jossan varit på stan etttag sen följde jag med Emma hem och sen hände det massa så vi gick ut och aa allt va som hände sen gick vi hit o sen till Emma o sen åkte jag hem igen.  Emma du vet att jag alltid ställer upp för dig i alla lägen!



I said that i always should love you and i will always do!
I can't hide my feeling anymore. I feel the best when i'm with you!
I'll do everything to get you back, I MISS YOU MORE THEN EVERYTHING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0