1 Augusti 2009

Hejhej, Igår så åkte Elinor, Milly, Mathilda, Jossan och jag hem till Sutti,
vi fikade och satt och bara pratade massa, skönt att träffa er tjejer.
Sen gick Jossan och jag hem, för Jossan skulle bort med familjen och äta.
Då kom Johanna hit, David skulle ha kommit men sen inte, men sen kom han senare iaf.
Johanna åkte hem för hon skulle göra ngt till hennes släkting som fyllde 50.
David kom halv 9, sen någon gång så gick vi ut och mötte Jossan,
gick omkring lite, sen hem till mig. Vi låg typ och sov med musik,
men sen fick jag cola i halsen och sprutade ut allt  i sängen och på Jossan.
Haha, det va ganska kul, Jossan åkte hem medans jag och David fixade nytt lakarn och påslakarn xD
Sen åkte David typ halv 2 eller ngt. Usch hatar när du åker.<3
Idag ska jag till stan med Jossan typ snart,
sen vet ja inte va vi hittar på, men vid 6 ska min familj hem till Leinar, fett mys<3
bilder Jossan tog igår:





Pussar och kramar, Felle


I have never been so sure before.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0