älskling, utan dig inget mig!<3

Men tja, nu kommer en liten uppdatering, vet inte hur ofta jag kmr hinna skriva eftersom man slutar typ 4 varje dag nu i veckan iaf för skolan har ju dragit igång nu. Vadstena Gymnasiet i klass SP09b, ja man har börjat att känna igen folk nu.
Alla är faktiskt väldigt trevliga. Av mina kompisar som började där kom jag inte i samma grupp den här veckan, så känns lite ensamt, men lär ju känna folk bättre då kanske.

När jag inte har bloggat så har jag mest träffat älskling, vi har mest myst och spelat.
hihi jag kommer aldrig att lämna dig, du är mitt liv!<3
Nu måste jag sova, för imorgon ska man upp halv 6 igen,
skriver så fort jag kan igen!

have a nice day,


du är det bästa i mitt liv, klarar mig inte utan dig!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0