bra damp dag!

ett tag sen jag skrev nu men iaf jag vill ju leva med =D

Inatt sov älskling här, och imorse vaknade vi typ halv 11
sen kollade vi klart på filmen som vi började igår
vi har inte gjort så mycket tills Johanna sa att vi skulle följa henne till Linus,
så vi tog cyklarna till Linus sen åkte vi och köpte glass, satte oss i en lekpark.
och så va det massa barn där,
en kille skrek : "Vi sitter här i venten och spelar lite dota"
david svarar: " vi är nakna!!!!!"( det va vi inte )
hahah fyfan tror inte dom fattade men iaf.
Nu ska vi åka ner till Hamnkrogen och äta med mamma och pappa =D
MYS TILL 100%!!<33333333

ha det bra då. och david är dum som kallar mig Fellnut!
men jag älskar honom ändå(a)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0