Du är den finaste som finns!<3

5 dagar sen, woops(a)
Jaja, jag har inte orkat eller haft tid till bloggen,
har funderat på att lägga ner, det är bara jobbigt ibland.

I söndags så kom David hit, sen lite senare kom även Niklas, vi drog till Emma på kvällen och skulle kolla film.
fick gå och hämta filmen hos några först.
Måndag: Först va jag i Linköping och köpte kläder och grejer=), sen åkte jag till Emma och Jossan kom dit efter sin träning.
Vi lagade mat och tog det lungt, sen hände lite värre saker men iaf.
Tisdag: Vaknar hos Emma och börjar göra pannkakor, sen cyklade vi till maxi och köpte lite till Emmas mamma, Emma åkte till Sofia och jag o Jossan åkte hem till mig, sen kom David, Niklas och Tobbe dit. sen åkte alla hem och jag drog hem till min kusin och kollade när hon hade fixat till rummet.
Onsdag(Idag): Ska jag åka till Skännine marknad med älskling och hans kompisar, det ska bli trevligt hoppas jag=)
Imorgon kommer älskling hit vid 3 eller något sånt så ska vi kolla på film och sånt, 1 månad imorgon ju(a)<3
älskar dig över allt annat baby,<3

Ha det bra, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0