rubriker är onödiga, ingen läser dom iallafall!

japp för ingen läser bloggen ens xD

imorgon börjar skolan typ "på riktigt" med alla lektioner och sånt. fy vill ha sommarlov!
men om 2 veckor dar vi till omberg i 3 dagar med klassen =D
och nästa helg drar jag till Stockholm med mammi, shoppa blir det nog!

Idag har jag varit i skolan, lärt känna lite folk nu=)
slutar ju 4 varje dag i den här veckan, kommer hem typ 5..
men på fredag slutar jag 10 i 12 :D:D:D, underbart!!!!
efter skolan idag så gick ja på stan med Emma. sen hem till mig.
nu ska jag göra engelska läxan sen sova typ:D
men emma är sur på mig med...:( vet itne vad jag har gjort :(
ha det bra, och david är min :D<3 hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0