skadad...

Tjenare,

Igår efter hamnen så åkte vi hem, sen åkte david typ halv 12,
då fick jag hem till Kusinerna där mamma o pappa va.
vi kom hem någon gång efter 1 tror jag.
Imorse vaknade jag, gick o duscha och fixade mig, sen gick jag o mötte Johanna gumman,
du vet att jag alltid stöttar dig baby!<3
Sen hämtade vi hennes cykel hos Linus sen köpte godis,
men påvägen hem så fastnade mitt styre under hennes och henns handbroms hängde neråt o va av.
sen fortsatte vi cykla när vi hade kommit ifrån varandra, jo vi kom för nära igen och fastnar lika dant,
vi välter omkull, johanna la sig typ ner, o jag flög o gjorde kullerbyttor.
mitt lår fick ett blåmärke, handen massa märken och armen ett stort skrapsår =(
usch johannas fot blev svullen men tror hon slog i huvet med.. usch, det va läskigt men vi skrattade.
Inte många som såg som tur va. men iaf, sen åkte vi hem och åt godis och kollade film.
vid halv 7 kom David bby hit med, och johanna åkte typ 8, o david o jag låg ute på altanen ett tag,
sen åt vi pizza och vid halv 10 åkte han hem =(, saknar min älskling redan...
Imorgon äre skola igen men börjar ju typ 1, men bussen går 1 timma innan, så jävla dåligt!!!
men får se om david kommer hit imorgon innan jag börjar ;D
aja, david är mitt liv, ingen kan ta honom ifrån mig, du vet hur jag känner för dig,<333333

Kommentarer
Postat av: Johanna

fan felle, vi lyckas alltid!

tack för att du finns, man glömmer allt dåligt med dig <3

2009-08-25 @ 16:22:14
URL: http://johannnaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0