Stockholm!

Tjaa, Om några timmar åker jag och mammi till Stockholm,
vi ska shoppa, ta det lugnt och kanske gröna lund.
Idag har det varit ganska slappt i skolan slutade typ halv 3 istället för tio i 3 ;D
När jag kom hem så satte jag mig och åt lite.
efter ett tag kom David hit, som jag för övrigt inte kan träffa på 5 dagar nu. usch ..<3
Vi kollade på film, mös och sånt.
Mamma och jag åker vid 8.20 med en buss till Linköping sen tåget till Stockholm.
Hoppas på en trevlig resa. Vi kommer hem typ ganska sent på söndagen.
På måndag åker man till Omberg med klassen i 3 dagar.
Egentligen skulle David kommit hit innan jag börjar på måndag eftersom att jag börjar 13.15.
Men hans schema blev omgjort så han har inte håltimma där längre.. så får inte träffa han på 5 dagar..
Tur att det finns mobiltelefoner.
Men ni får ha det så bra. ska försöka hinna lägga in något på söndag iaf.
Pusshej!!


Jag har aldrig känt en såhär stark kärlek förr, allt känns så rätt med dig David<33

Kommentarer
Postat av: Johanna

NI ÄR SÅ BÄST TILLSAMMANS, blir så glad att se dig felle, du bara strålar glädje! Jag hoppas verkligen på er för ni är så sjukt gulliga!

Och sen så älskar jag dig felle,

2009-08-29 @ 11:24:17
URL: http://johannnaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0