You are the one and only!<3

Hejsan,
igår kom älskling hit vid typ 3 eller ngt, då åkte vi ner till varamon och träffade Julia,Elina och Rossa.
Vi solade och badade, fett skönt väder ju. Sen åkte dom andra hem och vi började packa ihop med.
påvägen hem åkte vi förbi östenssons och köpte glass, sen hem till mig och kolla på film.
Efter filmen satt vi och väntade på maten så ringer en kille som ville köpa davids systers moppe,
så han fick testa den och så, får se om han köper den, isåfall blir david glad för han får köra på sin moppe.
Men iaf, sen gick vi in och åt och sen gick vi ner och bastade =)
efter bastun blev det att kolla på en film, men vi kom bara halva innan vi bestämde oss att sova istället.
Så somnade jag och david hade varit vaken ett tag när jag sov,
Imorse vaknade jag typ 12 och david hade varit vaken och kollat på mig i 1 timma typ. att han inte väckte mig-.-
sen åt vi frukost och nu har han åkt till optikern, sen ska han iväg med familjen och bada.
och jag vet inte vad jag ska göra. får försöka hitta på något, annars blir det nog bara film.
Älskling, du gör allting så jävla perfekt!<3

Ha det bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0