15 December 2009

det är nu bara 9 dagar kvar till Julafton, åh, längtar!
3 dagar kvar tills lovet, 4 dagar till Örebro med älskling,
(kommer dock sakna praktikplatsen, det är kul och personalen är underbar )
11 dagar kvar tills jag fyller(a), 16 dagar till Nyår,
åh allt är underbart just med JUL!
Badrummet kanske blir klart i helgen, niiiicee:)
Imorgon ska jag kankse hänga med älskling och kolla när han gymmar sen hem till bby!<3
Fredag natt sover älskling här, eftersom vi ska upp tidigt och åka till Gustavsviksbadet =)
Det kommer bli bäst som förra gången(a),<3
Jossan och jag har gått på stan, köpte alla Julklappar, utan älsklings, hittar inget till honom:O<3
Sen kom Julia och det var Tomtenatta på stan. Rabih,Eddie och Matiaz(ullaredbögen) va på stan.
Jag är tuff och såg dom(a), haha, Tack för en underbar dag!<3


Helt annorlunda, men ändå samma...


David Wallman, jag älskar dig. Med dig försvinner alla problem<33!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0