allt som man tror inte ska hända, händer någon gång....

Jahaja, I fredags så kom älskling och hämtade mig,
vi skulle vara hundvakter, och det gick bra:)
jag sov där med, underbart:)<3
Sen på lördagen så kom hans familj hem och vi åkte ut till Linköping,
hälsade på Timmy och sen till borensberg o sist McDonalds.
Hälsade på Staven sen, fikade osv...
aja, kom hem efter ett tag..
pratade och sen somnade, mysigt att sova med den man älskar.
Och underbart att vakna med den man älskar med,
gick upp vid 11, har inte gjort mycket, åkte hem vid 16.10.
Mamma hämtade mig och sen vid typ 5 träffade jag Jossan, vi gick runt och pratade ett tag,
sen skulle hon hem och äta, jag gick hem och snart kommer min kebabtalrik hem(a)
puss o kram.
Det är inte ens eget fel om det är flera med, även om det känns så ibland.


Jag älskar dig David, du är världens bästa pojkvän.
5 månader idag, och mer ska det bli<3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0