APU och helg!

Cha Cha bloggen ;) hahahahha

Idag var det fjärde dagen på APU:n, och idag fick vi servera mat(jag råkade försova mig,vaknade 09.12 va där 09.16 :O herregud va jag var snabb haha)
Efter APU:n så var älskling utanför, hans pappa kom o lämnade bilen till honom, vi skjutsade hem Jossan.
Sen åkte vi hem till älskling och tände en eld, sen åkte vi till mig igen.
Duchade, åt mat och åkte bil. och självklart mös, allt är underbart med dig!
Imorgon är det äntligen fredag, det som alla längtar efter(a)
Efter "jobbet" imorgon så ska jag träffa älskling för att vi ska vara hundvakter + att på söndag har vi 5 månader :)<3
Får se om jag träffar älskling hela helgen,men han måste plugga lite, så får se ;)

I förra inlägget kom en liten depp/cp text men ville bara få ut det,
för alla som ville veta så är allt löst nu!<3

Nu ska jag kolla klart på glee sen skriva APU.dagboken, sen sova:)
godnatt och puss önskar Felle!



Saknar väldigt många!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0