dålig uppdatering, sorry.

igår fyllde man ju år, mamma,pappa,oliver och david sjöng för mig på morgonen,
fick mobilen jag ville ha!!!!!!:D:D:D,tröja och presentkort:)
älskling och jag gick på stan, jag hittade skor,
sen kom släkten, fick pengar och presentkort,
när alla hade åkt så åkte jag och david till Johanna,
åt på McDonalds och sen åkte hem och så kom Emma och Sofia:)
Kollade i min brevlåda(där Jossan hade lagt sitt paket till mig)
Tack, den va as fin och jätte skön(a)<3
Sen fick jag paket av Emma, presentkort på H&M, 100 kr,
Tack det behövs alltid:)<3
nu har jag presentkort :
700 kr på Gina Tricot,(ska försöka hitta ngn nyårsklänning)
400 kr på H&M,
hehehe as nice:)

Idag så vaknade jag och älskling vid typ 11, fixade oss och så.
skulle skulle jag träna med Johanna vid 12,
fick ett sms och Johanna sa att det va stängt så ahapp, :(<3
Älskling och jag åkte till Onoff, och han köpte ett spel:)
sen köpte vi godis till ikväll, hehe jag ska sova hos bebisen<3!

Nu sitter jag och skriver här medan han spelar:D
hehe:D söt är han, koncenterad som fan:D<3

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0