dan före dopparedan :D

åhh , kan inte fatta att imorgon är det JULAFTON!!
jag har längtat och längtat och imorgon är det jul.
åh, jag älskar julen och snön ligger kvar med, MYS!!!!
Idag är det minijul hos älskling, (a)<3
mysa och byta paket, vill se vad han har köpt:O
är nervös(a) hehe, hoppas du blir nöjd med mitt:)
Ska snart fixa mig lite och så, måste ju vara fin när man har minijul(a) hehehe<3
Igår var helt jävla underbar kväll, tack tjejer! Ni är bäst,
fyfan man kan inte annat än att ha kul med er:)<3

Måste städa mitt rum med ju:( julstäda..
ska försöka hinna det innan jag åker till älskling!<3
Dagen kommer nog bli bäst, eftersom jag träffar bebisen!<3
Kommer kanske bilder ikväll på vad jag fick(a)
Åker dit kvart i 12, sen blir hämtad halv 8.
för vi ska ha uppesittarkväll med bingolotter:D:D
älskart:D
hehe, jaja, ni får ha det bäst, pöss




tjockisFelle,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0