.

Nu har det varit mycket texter, my love, my family, my friends och me.
Nu vet ni läsare lite mer om mig och känslor.

Jag är inte bra på att få ut känslor men aja, jag ger det iallafall ett försök,
Igår var jag i Örebro med älskling, vi åkte 20 i 8, GPS:en hade damp:S
men iallafall, vi kom fram, åt frukosten i bilen, gick in till Gustavsviksbadet,
va där till ca 6, tog bilen och åkte hem, blev lite lustiga vägar hem,
men vi klarade det;) hehe, Vi somnade ca halv 9,
vaknade vid 01 och fixade oss så vi kunde somna om,
Vaknade ca 9 imorse, men åt inte frukost förän 2,(a)
vid typ 3 kom älsklings föräldrar och hämtade honom,
han skulle fira sin kusin som fyllde år ;)
Jag gick till Emma och gav henne en present från mig,Jossan och Julia,
GRATTIS EMMA!<3
Gick hem ca 4, för min tandställningstråd lossnade i ena kanten.
Ska åka till tandis imorgonbitti, Stina kom hit efter ett tag,
hjälpte mig att ställa upp granen och så :)
Imorgon åker Jossan och jag till Linköping vid 10.20,
för att köpa julklapp till David, hittar ingenting i Motala,
mamma hämtar oss efter jobbet:)
Allt flyter på just nu,
På tisdag blir det först simma med Johanna, och byta julklapp,
sen på kvällen ha en liten jul med Julia,Jossan och Emma,
Onsdag blir det minijul hos David, byta julklappar,hehe
TORSDAG ÄR DET JULAFTON!!!!
och LÖRDAG ÄR DET MIN FÖDELSEDAG(a)
hehe VINTERN ÄR UNDERBAR!<3

ha det nice

Kommentarer
Postat av: elinor

TACK FELLISH <3<3 :)

2009-12-21 @ 12:03:39
URL: http://elista.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0