juldagen,

igår va det ju julafton, och det var en trevlig dag, utom att jag inte fick ngn mobil.
Aja, ska inte tjata om det igen, mamma o pappa såg att vart besviken,
hoppas jag får den imorgon när jag fyller(a)
Som dom flesta tänker: stackars henne som fyller precis efter jul,
det finns positiva saker och negativa saker,
positivt: om man inte får vad man vill i julklapp så han man chansen att få det när man fyller.
Negativt: man måste vänta 1 år med klappar hela tiden,

aa tex så ;)
men idag kommer Davidbaby hit, och sen kommer lite släkt med,
vi har typ tradition att lite släkt kommer hit och äter upp sista julmaten osv:)
och iår ska min älskling vara med vilket innebär bäst!<3
Bebisen sover hos mig med<3!

Jag fick igår av:
mormor&morfar: pengar
calle:presentkort på gina tricot
stina: en deo+peeling grej:)
jojje&helena: pengar
oliver: godis
mamma&pappa: plattång+pengar+kläder+presentkort på skidkläder
farmor(fick av henne några dagar innan): pengar

hehe, imorgon ska älskling vara här när släkten kommer o firar mig med:D<3
känner att julen är underbar!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0