JULLOV IMORGON!!

Fan vad gött, Imorgon är det några timmar på hamnkrogen, sen är det JULLOV!
Åh, vad jag har längtat efter det:O Men kommer sakna Hamnkrogen och alla där:/<3
Seriöst alla är verkligen as roliga och inte tala om snälla:O aja..
Idag har jag först jobbat, varit på stan med Jossan, sen kört vattengympa med Johanna!<3
Dagen har gått fort och jag ska snart sova:D hehhe as gött!!
Imorgon ska jag kolla present till min Emma, med Jossan och Julia:D<3
alla mina vänner är bäst!<3
och efter det så kommer älskling till mig, han sover här,
och lördag blir det kanske upp tidigt, åka till örebro, om vi får låna bilen. beror på vädret-.-
hehe det ska bli enormt mysigt iallafall!<3


Allting är påväg, och det ska sakta men säkert bli som det var!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0