Kattfisk.

I Fredags så jobbade jag från 17 till 23, usch ingen höjdare.
Älskling hämtade upp oss, skjutsade hem Jossan, sen sov han hos mig(a)<3
Lördagen va mys med älskling sen skjutsade han mig,Emma o Jossan till McDonalds:)
baby åkte hem och vi satt där, gick hem till Emma och sen gick jag hem ca halv 2<3:)
Söndag, Jossan kom till mig, vi kollade på Ensam hemma 1 och halva 2an,
åt Pizza sen hade tråkigt;)
Idag har jag jobbat, SISTA VECKAN, ÅH SKÖNT(a)
Kollade på Julklappar på stan med Jossan, imorgon ska jag köpa massa julklappar med Jossan:D<3
Älskling kommer snart hit, vilken sekund som helst typ :)<3
MYS!!!<3
Ha det gött, nu ska jag snacka vidare med Ella sötnosen :)<3


David, du är det bästa som har hänt mig(a)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0