me

Jag är en helt vanlig tjej som är snart 16 år,
jag har en helt normal familj, underbara vänner och en underbar pojkvän.
jag har typ inga intressen förutom att träffa alla nära o kära,
Allting förändras och iår har jag varit lycklig och ledsen,
jag har tappat kontakten med många nära vänner,
men även hittat tillbaka lite halvt till dom,
och jag har börjat en ny klass, träffat nya och gamla vänner därifrån!
Mina vänner kan lita på mig, jag är tyst om min vän vill det,
jag har inte bra självförtroende, jag tror aldrig på om ngn säger att jag är söt osv.
jag tror att folket skämtar med mig då.
jag har aldrig varit "populär" eller någonting sådant,
alltid varit mig själv bara och jag har klarat mig i mitt liv,
jag är nöjd med mitt liv, kan inte önska mig någonting mer,
just nu så leker mitt liv, jag är lycklig!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0