my family,

Nu kommer en liten text om min familj,


Visst kan man skämmas över sin familj ibland,
men innerstinne så är man stolt över
dom!
Jag har sagt många dumma saker till er,
men jag ångrar det efteråt,
Ni är dom som stöttar mig för att nå mina mål.

Min mamma är nog den snällaste och roligaste mamman,
dina skämt kan vara så roliga att man knappt kan sluta skratta,
Vi är nog ganska lika till sättet, och det är jag stolt för,
vi har inte alltid haft en "bra kontakt" med varandra,
men nu, jag kan prata om nästan allt med dig.
Tack för att du finns, du är världens bästa mamma!<3

Min pappa kan man skratta hur mycket som helst med,
men han kan även vara helt seriös om man har problem.
Du finns alltid där och stöttar om någonting är fel,
Dina skämt kan vara så sjuka så man kan inte sluta skratta,
Och jag är stolt över att vara din dotter,
du är världens bästa pappa!<3

Min bror, visst kan vi tjafsa om sjukt mycket saker ibland,
och du kan vara hur irriterande som helst när du bara vill.
Men ibland kan du faktiskt vara en helt underbar person,
vi kan prata med varandra om någonting är fel,
visst vi kanske inte sitter och gråter i varandras armar o så.
men vi märker om det är något fel,
vi bråkar inte alls lika mycket som förr,
du är trotsallt den bästa brorsan man kan ha!<3

Jag är enormt stolt över att ha min familj vid min sida,
jag skulle inte klara av så mycket som jag har om jag inte hade dom.
Jag har börjat förstå varför man ska ha en bra kontakt med sin familj,
man mår mycket bättre och kan släppa ut sina känslor om prinsip allting!
Hörrni, jag älskar er, Mamma,Pappa och Oliver!<3
ett stort TACK!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0