my friends

Många texter nu, men här är en om mina vänner<3



Mina vänner är dom som man alltid kan ringa/prata med hur man än mår.
Jag kommer inte att skriva om alla vänner, tar bara dom 4 som står allra närmast!

Julia Folkesson, vi har glidit ifrån varandra sjukt mycket,
men alla minnen med dig är helt underbara och vi ska lösa det,
det känns faktiskt som vi är påväg att komma närmare igen.
Du är en sån fantaskiskt underbar människa, Jag älskar dig!<3

Josefin Leinar, Vi går i samma klass och har gjort i 6½ år,
det har varit helt underbart, seriöst vi skrattar minst 5 ggr på varje lektion.
Piff och puff, kling och klang, vi blir kallade sånt för vi är tillsammans på allt,
och det har jag absolut ingenting emot,
för du är en såndär underbar person, Jag älskar dig!<3

Emma Lidberg, Vi har känt varandra i snart 14 år,
det är nästan hela våra liv, och alla våra minnen är underbara,
vi kan sitta i en hel dag om inte flera och disskutera minnena,
vi träffas inte lika mycket längre men vi ska lösa det,
för någon som dig skulle jag aldrig kunna lämna,
speciellt inte efter 14 helt perfekta år!
Jag älskar dig!<3

Johanna Forsberg, vi har gått i samma fotbollslag i några år,
men aldrig riktigt känt varandra, förän i somras,
hela sommaren va jag med dig typ, och det var helt underbart,
Vi har massa minnen på en sån liten tid,
vi träffas knappt utanför gymandet, men det ska vi lösa,
Jag älskar dig!<3

Dom här 4 personerna borde förstå hur jävla mycket jag älskar dom,
Det är ni 4 som vet allt om mig, och som förstår mig om jag mår dåligt,
stöttar mig tills jag mår bäst igen, tack för att ni är ni.
NI ÄR DOM BÄSTA VÄNNERNA MAN KAN HA!<33

Kommentarer
Postat av: emmmaaa "BloggarN" lidberggggg dåva

vet inte vad jag ska säga mer än att jag älskar dig<3

2009-12-20 @ 21:54:43
URL: http://lidbergaren.blogg.se/
Postat av: johanna

va söt du är felle!

jag älskar dig (L)

2009-12-20 @ 21:55:46
URL: http://johannnaforsberg.blogg.se/
Postat av: jossan

nawskii älskar dig<333

2009-12-20 @ 22:06:12
Postat av: Julia

asså jag har så svårt för att läsa sånna här texter, gråter ju för fullt. usch, det är jobbigt det här,det känns ju inte direkt som förut men jag älskar dig ändå<333

2009-12-22 @ 14:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0