my love.

Nu ska jag skriva lite om hur jag känner för den här lustiga filuren!<3


Första gången jag såg dig så föll jag,
ditt leende, jag blev knäsvag
dina ögon, jag smälte.
din röst, åh jag kunde inte sluta le.
din utstålning, jag kunde knappt prata,
du gjorde mig stum och svimfärdig.
När du satt i trappan och skulle sjunga, du var så modig,
och när du sjöng, jag ville inte att du skulle sluta, det var helt sjukt.
Från den dagen visste jag att det var dig jag skulle kämpa för,
och när jag skulle gå från dig så ville jag inte släppa dig.
Jag och Jossan gick upp för en liten backe och jag fick sms från dig!
jag vågade knappt kolla, klickade upp och det stod: "dina ögon är dom finaste jag har sett<3"
jag visste inte vad jag skulle svara, men jag visste att du skulle bli min någon dag.
Vi bestämde att träffas efter ditt jobb den 6 Juli 2009. Vi skulle kolla på film,
kollade på Bolt och Forrest Gump, i mitten av Bolt så la du armen om mig,
jag njöt varje sekund av den dagen, efter båda filmerna så startade vi musik,
och jag minns att "Kim Larsen - This is my life" va på när våra läppar möttes första gången.
Och det var den dagen det blev du och jag, jag gick runt och log när du hade åkt hem,
mamma frågade vad som hade hänt, jag kunde knappt svara för jag var så lycklig!
Jag har fortfarande kvar känslorna som jag hade i början, men det är så mycket mer nu!
När vi satt i duntis med Johanna och Niklas, du och jag fick dela tröja när regnet kom,
det var även i duntis som jag träffade dina föräldrar och sabina för första gången.
Nu känner jag mig hemma med din familj, vågar prata med dom, vågar vara mig själv,
allting är så jävla underbart när jag är i din närhet baby!
När vi var ute med båten, kollade på stjärnorna på moppen, badade i varamon:$, badade i borensberg, örebro, filmkvällarna, bilturerna, hemma hos mig, hemma hos dig, kan inte ta upp alla våra minnen, men alla minnen är helt underbara!
Vi har nu varit tillsammans i ca 5 och en halv månad, och det har varit den bästa tiden i mitt liv!
Min familj tycker om dig, min släkt tycker om dig (även att Leffe har något emot Fornåsa bor  hahah)
jag vet att alla som jag känner, tycker att du är den rätta för mig,
och det tycker jag med. Jag har aldrig känt något så rätt som det här.
Visst kan jag bli för mycket när jag är trött, jag vet, förlåt för alla gånger.
och förlåt för alla gånger jag har fått dig att känna dig osäker pga mina komentarer.
Men den tiden är förbi och vi är snälla mot varandra nu. Inga förhållanden är felfria,
men vi är riktigt nära det, Jag har aldrig varit såhär kär i någon,
Jag hoppas att du och jag kan hålla ihop väldigt länge, det är det jag vill i mitt liv.
Så fort jag åker ifrån dig eller tvärt om så saknar jag dig så in i helvete,
Min kärlek till dig är fan obeskrivlig, du är den finaste personen jag någonsin har träffat,
Världens bästa pojkvän är du, jag skulle aldrig klara mig genom livet utan dig,
så snälla lämna mig inte, för jag skulle inte klara det.
Du är så jävla underbar så det är inte sant, mitt liv med dig, det är så jag vill fortsätta leva!
Jag älskar dig David Robert Wallman! Du har gjort mitt liv värt att leva!<333333

´Cause you're everywhere to me.
And when I close my eyes, it's you I see.
You're Everything I Know,
and that's make me belive
I am not alone anymore.

Kommentarer
Postat av: David

Jag vet inte vad jag ska svara. Du är ju helt övermänskligt gullig!! Jag är helt mållös:O<333 Älskar dig grymt mycket!!<33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

2009-12-18 @ 06:44:23
Postat av: elinor

my gard vad gulligt felle!

2009-12-18 @ 21:18:43
URL: http://elista.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0