N Y Å R S A F T O N !

Hello, länge sen man skrev nu:O
men aa, har haft mycket att göra,
Innomhusfotbollen har börjat,
så blir att kolla fotboll hela dagarna(a)
hehe,
Idag iallafall, vaknade vid 1 kanske, låg och drog mig ett tag,
sen gick ja upp och fixade lite:)
Nu ska jag snart fixa mig själv,
för vid 6 så ska familjen åka till Emmasötens familj:)<3
Äter vid 7 och halv 9 drar Emma och jag hem till mig,
där vi även möter Jossan,Johanna, Älskling, Julia och Elina!:)<3
Åh jag känner hur pepp jag är på ett nytt år med alla vänner o älsklingen!<3
2010 ska jag fixa allt jag har stallt till med(a)<3
jag är lite sur med, men det ska vi inte ta upp(a)
Puss&Kram


Mina vänner och min kärlek gör mina dagar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0