1 Februari 2009

Hellu!

Jag har ju alltid så mycket att skriva här menar jag ;D
Men nu äre ju så att helgen har vart helt underbar.

Fredag: Va i skolan sen skulle man hem o städa lite med Jossan, vid typ tio i 5 åkte vi till tågstationen och satt där o frös ett tag tills tåget kom och Anders gick till oss. Sen gick vi hemåt, Jossan gick hem och vi hem till mig och gjorde inte så mycke. Vissa sov ju mer än andra den natten ;) Hahha, han hade med sig en energidryck så han kunde bara sova 1 timma den natten hahah o jag låg o sov :D

Lördag: Vaknade vid typ halv 9 tror ja, låg kvar till halv 11 och så satte vi oss vid datorn och bestämde att vi skulle gå till Jossan vid 1 så vi tog det lugnt, sen vid 20 över 12 fixade vi lite sen kom Jossan,Johanna,Ebba och Tamara hit och hämtade oss, så vi fick skynda oss. Sen gick vi till stan och fikade lite och Julia kom dit, sen gick vi runt på stan en stund, tillexempel på Scorett så hängde Anders på en hylla som välte xD hehe, sen gick vi hem till Ebba till jag och Anders kom på att vi inte hade ätit och klockan var typ 6 så vi gick hem och Jossan o Julia gick till Johanna då med. Så jag och Anders åt och kollade på film sen sov vi.

Söndag: Vaknade typ 9 tror ja, låg kvar ett tag. Sen fixade vi oss och gick till varamon vid 3 sen hem och kollade på 1 film och sen åt vi och sen gick vi till tågstationen, Vi fick sitta där i en halvtimma och vänta på tåget. Sen kom det och vi fick säga hejdå=/ Usch jag visste inte vart jag skulle ta vägen, men måste träffas snart igen älskling.



 
Du och jag, alltid älskling!<3

Kommentarer
Postat av: Anders

älskar dig:D<33

2009-02-05 @ 17:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0