17 Februari 2009

Shululu!


Kom hem från Sunne idag, det har vart en jäkla kul resa med gäddan=)
Haha, vi sprang i koridoren,Johanna ragga en bartender, vi åkte skidor och hade det allmänt slappt.
Vi åkte skidor 2½ dag och fyfan vilken träningsvärk :O
Jag har typ inga bilder,Johanna har inte skickat dom, men när jag har så uppdaterar jag.

Imorgon så ska Jossan,jag o Johanna åka pulka :D
Fast ska försöka sova ut lite.

På torsdag ska man träffa Julia och på kvällen kanske även Emma.

Fredag klockan 09.00 åker jag,Helena,Stina och mamma till Ullared som jag går genom på 20 min men får la sitta o vänta på dom andra, sen åker mamma o jag till Varberg så jag kan hoppa på tåget så möter älskling mig vid stationen sen,
mitt lov kan inte bli bättre!


bilder från saker ja inte lagt in kommer nu :


1          2                                   
3          4



1. Jag och Johanna i Sunne(Y)
2. Elinor hade kul när vi skulle ha disco med klassen.
3. Älskling va här o vi ha hos Ebba o jag frös om fötterna så han fick värma:D
4. Nyårsafton blev knepig men aja, lite av folket på mossen ;)


Kommentarer
Postat av: elli

hahaha så jävla bäst var jag!

jag borde bli konstnär (Y)

2009-02-18 @ 11:11:39
URL: http://popfjant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0