24 Februari 2009

Shuuuuu!


Kan berätta lite om helgen då.

Fredag klockan 09.00 började resan mot Ullared.
Jag satt och kollade på film i bilen, vid typ 13 så va vi framme.
Då gick vi och åt burger king, sen gick vi in mot gekås och jag hittade faktiskt lite,
En T-shirt, tre par byxor och 2 tjocktröjor=)
Vid typ 16 så gick vi mot kassan och sen åkte vi mot stugorna som mamma,Helena och Stina skulle bo i.
Vi packade in deras grejer och mamma o jag började åka till Varberg.
Klockan ca 18.30 gick ja på tåget och åkte till göteborg, vid 19.17 va jag framme och älsklingen stod där och väntade.
Vi hoppade på bussen hem till honom och sen tog vi det vara lugnt, tog en dusch,lagade mat,kollade film och sen somnade vi vid halv 3.
Vi vaknade halv 8 på lördagen och bara låg och kollade på tv:n, sen gick vi upp och kollade på film med godis,chips och cola. Sen när det bara var lite kvar av filmen så fick baby sms av sina kompisar för dom va utanför, så vi gick ut och snackade med dom tills hans mamma kom hem med semlor till oss, gottigott=).
Sen ungefär 20.00 så gick vi till busshållsplatsen men bussen kom sent så vi fick skynda oss till bion sen, hann precis in. vi kollade på Yesman, den var bra. Sällskapet va ju inte fel det heller(A)
Sen efter bion åkte vi hem och va jätte trötta, somnade ganska fort,
Söndagen så vaknade vi kvart i 8 men somnade om ett tag,
Vi gick och köpte lite godis till tåget och innan maten, sen åt vi och efter maten packade vi ihop mina saker och tog oss till tåget. Det va inne en halv timma tidigare än va det skulle, så vi gick på, efter en stund så sa vi hejdå och han gick.
Jag kom hem ca 21.30 och fixade i ordning mig innan jag gick och la mig.

Japp, lovet har vart underbart.
Igår(måndag) så hade vi ingen engelska så slutade en timma tidigare än vanligt,
Idag ska jag plugga till So provet som är på torsdag-.- usch, skolan dödar mig..
och imorn(onsdag) så slutar vi typ 12.35 för alla lärare skulle bort, skapligt gött med tre lektioner,
Nästa tisdag så har vi studiedag och den 29 april så åker alla 9:or från Zederslundsskolan till Stockholm.

JAG VILL INTE TILL THAILAND PÅ PÅSKLOVET!!!!!!

PUSSHEJ!:D(K)


You are the only one for me.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0