13 Januari 2009

Hejhej=)

Jag är inte så bra men jag uppdaterar nån gång ibland i alla fall.

Det går ganska segt nu när skolan är igång, själv har jag vart sjuk i 2 dagar, hoppas på att gå till skolan imorn iaf=).
Och aa man fick ju inte åka till Göteborg den 16-18 Januari =/ Men det positiva är ju att Anders kommer hit den 30-1 istället, helt underbart=).
I fredags var jag och Emma o Linköping och kollade på bio, Wallander. Den var bra, men Emma var ju lite rädd med;).
I lördags va jag hos Johanna med Ebba, sen på kvällen kom Jossan med=), vi kollade på film o åt marängsvisch(stavning). Sen åkte vi hem.
På söndagen kom Jossan hit och vi kollade på skräckfilmer, o det skulle vi nog kanske inte gjort fyfan va rädd ja va.
Hoppas att denna helg blir lika rolig som den förra=).

Hade bra=)

You're my sun when the rain is falling.<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha, tack för dagen!:)<3



shrooms, shutter <3

2009-01-13 @ 20:18:22
URL: http://johannnaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0