1 Juli 2009

Hej på er alla, haha typ inte många som läser men iaf(Y)


Igår kväll va det klassfest, ofyfan va kul det var,
men Fred råkade ta sönder Jossans cykel på slutet,
så skulle vi hem till Fred så han kunde laga det.
Men då kom vi på att vi var hungriga, så Johanna och jag cyklade fort som fan till Mcdonalds,
köpte med mat till Jossan, så mötte vi Jossan och Fred hade lagat hennes cykel.
Så vi satte oss ner på en gata och åt maten, o det va så jävla gött,
bara colan som smakade SKIT!!
Sen åkte vi hem, Johanna och jag följde Jossan, sen åkte vi hem till mig för Johanna sov här,
ja det va ganska kul. Igår fick jag reda på att jag inte komit in på samhäll turism, men va första reserv.
Och gissa om vi fick ett samtal idag? Jo det fick vi och dom sa att jag va intagen för 1 hade hoppat av,
Fyfan va underbart!!!!  Så samhäll turism till hösten blire.
Idag ska jag träffa Emma, det va sjukt länge sen jag träffade henne :O
och Imorgon åker hon iväg, men hoppas du får det bra där.
skriver kanske mer ikväll,

Ha det bra! =)


It's up to you now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0