10 Juli 2009

Ett till inlägg, fast klockan är snart 04.00 -.-
nu ska jag berätta om min dag lite.
Först vaknade jag vid 9 som ja sa förut, sen fixade jag massa, vid typ 5, halv 6
så kom David hit, och lite senare kom även Johanna, som skrämde livet ur mig.
Vi kollade på Linas kvällbok, sen åkte vi och åt på rimini,
efter maten gick vi till östensson och köpte FETT mycket godis,
med godiset gick vi till varamon, allra länst bort satt vi och hade mys.
Efter ett tag gick vi hem och kollade på Step brothers, och sen skulle Johanna hem.
vid 1 skulle David bli hämtad, så undertiden camade vi med Jossan,
efter 1 när jag följt David så gick jag hem till Jossan, va där till typ 3,
hehe (a)  sen åkte jag hem, och nu ligger jag fortfarande här.
Imorgon kanske jag ska träffa Jossan,David och Niklas, får se.
Nu kommer bilder från dagen =).<3


Hehe, puss(a)

Johannut!<3

Puss(a)

Galen(a)

<3

Fett mysig dag!<3


Ha det så bra!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0