10 Juli 2009

Hellu, igår skulle jag skriva men jag hann inte,
mamma och pappa kom hem och sa att vi skulle åka till mormor och morfar.
För morfar fyllde i måndags och mormor fyller på onsdag.=)
så vi var hos mormor och morfar ett tag, sen hämtade jag och Emma cyklarna hos Julia.
hehe sen tvingade jag Emma att åka i regnet med mig för att åka till östensson för att köpa godis(a)
Och vid 00.00 så åkte Emma hem och jag skulle sova.
Idag vaknade jag vid typ 9, och jag vaknade av bara 1 samtal. jag är stolt.
Iaf David blev chockad att jag svarade (a), så pratade vi lite, sen skulle han jobba igen.
Så jag gick upp och nu har jag städat klart rummet, kanske ska dammsuga igen lite.
Johanna kommer hit efter hon har vart med sin farmor och farfar. hon är sjukt saknad!
och efter jobbet kommer David hit med, fy va mysigt det ska bli idag.
Så nu sitter jag här och bara väntar på att Johanna ska bli klar, men hon åkte dit nyss så...
haha aja, ha det bra. pusshej!


2009-07-06<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0