12 Juli 2009

Igår kom David, Niklas, Julia och Jossan hit.
eller Jossan kom på kvällen typ vid 22.00 men iaf,
vi kollade på filmer, satt och skrattade, myste, spelade kort.
haha måste bara säga att jag och Julia vann öcer David och Niklas på tecknet.
hahha stolt =D
Aja, Julia åkte typ 12 tror jag, Jossan vid typ 3. och David och Niklas åkte halv fyra.

Idag vet jag inte vad jag ska göra. sånt som märks, är lite trött med , hehe.
Kanske blir att vara hemma och kolla filmer eller ngt.
ja ni får ha det så bra. =)



I am yours.<3

Kommentarer
Postat av: Julia

hehe vi va bäst!:D och det va kul massa skratt!!<3

2009-07-14 @ 12:26:15
URL: http://juliiafolkesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0