13 Juli 2009

Hej, igår träffade jag Emma, Jossan och Sofia ett tag,
sen åkte Jossan och Sofia hem, efter en stund kom Jossan tillbaka.
Lite senare åkte Jossan och träffade Fredrik, så då va jag och Emma ute och cyklade,
då träffade vi Jossan och Fredrik, så skulle Jossan bada i varamon, men ja påminde henne om danacup
så hon bada inte, och Emma och jag hade tillochmed hämtat handduk o sånt. men aja.
Sen åkte vi hem, och Emma sov hos mig, mysmys.
satt uppe ett tag och pratade, känns skönt att kunna prata ut. och lyssna o så.
sen idag vaknade vi typ 12, gick och åt frukost, sen har vi läst.
nyss åkte hon hem och skulle fixa sig och göra massa
vet inte om hon kommer tillbaka sen.  men iaf, typ vid 5 kommer David hit, mysmys.
hehe, japp. inte mycket mer att skriva nu. ha det bra!


det är inte alla andra, det är bara du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0