15 Juli 2009 igen ;D

Hejhej, Idag va jag,Johanna,David och Niklas på folkrace.
Johanna och jag blev upphämtade på mopparna, trevligt trevligt.
Sen va det as varmt att sitta i backarna, tills regnet kom. hah
efter mycket krångel så fick Johanna låna min tröja och jag o David delade på hans ;D
det va mysigt det med =)
Nu sitter jag hos Emma och snart kommer David och Niklas, vi ska nog gå ner till varamon tror jag.
sover hos Emma till fredag med som sagt =) fett mys.


förlåt att jag tog bilden Johanna!<3



Du är mitt hjärta!<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

felle din jävel:O! tar min bild... men viiiiiissssttttttt. haha skoja gumman, dagen var mys<3

2009-07-15 @ 23:39:10
URL: http://johannnaforsberg.blogg.se/
Postat av: patricia

haha drömde om dig inatt, att du och emma träffade mig och marcus, sen försökte marcus leka typ cool mot er, så han var as dryg mot mig, och typ bad mig dra åt helvete så gick därifrån och typ tjöt, sen så kom emma efter mig, sen så sanckade inte jag med marcus på en hel dag, sen dagen efter hette han på sin msn typ "Felicia Håkansson jag älskar dig mest <3"

hahahah :D

2009-07-16 @ 15:12:57
URL: http://linneapatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0