15 Juli 2009

Igår gjorde jag ingenting,  satt bara vid datorn och hade tråkigt.
Idag ska jag och Johanna bli upphämtade vid typ 2 av David och Niklas.
Sen drar vi till duntis och kollar folkrace, fett mysigt<3
klockan är ju halv 2 och jag borde sova, för jag ska upp 11 -.-
men jag sitter och pratar med min bästa bästis Johan(a) och smsar med David!<3
Ikväll till fredag sover jag hos Emma, sen på fredag kanske jag ska ut med nån båt.,
med Johanna, David och hans kompis.  och lördag till måndag sover Emma här.
Allt det är bäst!<3 bara det att det är fullt upp xD hehe.
och älskling fyller ju 18 idag, är han inte värd ett grattis? joo
GRATTIS ÄLSKLING <3 =D


 kanske var bäst för din del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0