18 Juli 2009

glömde skriva igår, eller jag hade inte tid.
Igår vid typ 2 kom David och Niklas och hämtade mig och Johanna och då åkte vi hem till David och dom spelade Guitar Hero, och något annat, sen skulle vi åka någonstans i skogen men då ramlade Johanna och Niklas med moppen, men det va lungt.  efter ett tag åkte vi hem till Niklas, sen drog vi till båten och åkte runt lite, mysigt va det, bara det att Johanna va på väldigt skratthumör xD sprutade cola över Davids ben och skrattade åt allt typ. Efter båt turen åkte vi hem till Niklas igen och åt o sen kom Tobbe och så kollade vi på Pearl harbor, fett fin film, men vi hann inte se klart den, för mamma skulle hämta oss vid 1. så åkte vi hem och min dator va hos Emma så det blev att sova då.
Idag har jag inte gjort så mycket, Emma är här och ska sova här tills måndag. mysigt.
och senare kanske David kommer hit också, mysigt som alltid.(a)
Nej nu ska jag inte skriva mer.
ni får ha det så bra. kommer 1 bild från igår här ;)


Båten åkte fort och håret blåste men söta är vi<3(a)


You are my dream.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0