19 Juli 2009

Tjenare, idag vaknade Emma och jag vid typ 12, åt frukost och bestämde att David och Niklas inte skulle komma för det regnade.
men det slutade regna sen efter ett tag så då kom dom hit iaf så vi kollade på 2 filmer och mös,
sen typ vid 8 så va vi tvungna att hämta min och Emmas biljett till bion, och vi alla åt på robertos, as gött.
Niklas och David åkte hem och Emma o ja kollade på Harry Potter på bio, den va faktiskt bra. 
Nu ligger vi här och ska nog "snart" sova. jag börjar bli lite trött.
Imorgon tror ja att David kommer hit iaf, fett mys som vanligt då.
känner att de bara är typ bilder på mig o älskling på min blogg, så får bli en till ;)


Jag älskar dig David Wallman!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0