2 juli 2009

Hello=)


Idag vaknade jag klockan 10.50 typ, och vid 11.05 ringde jag och väckte Emma(A)
hehe jag vet att jag är snäll =D
men iaf, så åkte jag till henne vid kanske halv 1 och vi va typ klara runt 1.
Då åkte vi hem till mig, och så hittade inte Robin och Anton hit så vi fick gå o möta dom;)
haha. vi satt i mitt rum o pratade först, sen gick ut i skuggan men de va för varmt,
så gick vi in och spelade kort heh, och skrattade massa, dom är tröga (A)
sen skulle dom hem kyp kvart i 4 gick dom.
Emma gick typ kvar över 4. och nu sitter jag här.
Ikväll ska jag först hem till kusinerna och fira min farbror, sen ska jag och Julia hitta på ngt.
det ska bli trevligt. =)<3

Kankse skriver mer senare. ha det bra!=)


Finaste jag någonsin har sett...

Kommentarer
Postat av: Julia

jag åker snart:)<3

2009-07-02 @ 19:24:46
URL: http://juliiafolkesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0