4 Juli 2009

Hej på er.
Igår va jag på motalafestivalen med Jossan,Julia och Johanna, ojojoj vilket drag de va när BWO körde, jag "dansade" och sjöng(A), och Johan Palm va inte dålig heller inte, och fick ja inte en kram av johan och en autograf eller? jo de fick jag=D
*STOLT* 
Idag låg jag hemma till typ halv 5 så fixade jag mig o sånt, vid halv 8 kom Jossan hit och vi gick till Rimini och åt, fett gott(A)
Typ vid 9 så va vi i stan och mötte David, satte oss på en bänk på kyrkogården, tills Jossan inte ville sitta still, så vi började gå lite, stannade utanför festivalen sen gick vi ner mot vattnet och satte oss på en trapp nere vid vattnet men Jossan såg fladdermöss efter ett tag så vi gick till en annan trapp, så tvingade jag o Jossan David att sjunga, och vi fick som vi ville(A) Och tror inte att någon skulle tycka det var dåligt, sjunger as bra! =) sen skulle Jossan och jag hem,klockan va typ 00.00. Så gick Jossan hem och jag hem och David till festivalen igen. och nu ligger jag här!
Ha det bra!
Kommer 2 bilder nu, Jossan är fotografen,


David sitter på trappsteget över,så kort är ja inte(A)


Och söta är vi, eller iaf David! =)


you have stolen my heart!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0