a whole new world,

Hejhej,  nu ska jag berätta lite om igår, som jag alltid gör-.-
Det började med att jag målade, städade och fixade lite, sen kom David hit efter ett tag kom Johanna med,
vi satt vid datorn tills maten va klar och efter maten åkte vi till varamon, sen hämtade vi Linus och åkte till varamon igen,
sen blev det tråkigt så vi åkte hem till mig och kollade på film, efter filmen åkte Johanna och Linus hem.
Jag och David låg vid datorn lite, sen stängde vi av allt och la oss och mös, efter ett tag somnade vi,
Imorse vaknade vi vid 10 och gick upp typ 11, åt frukost, och sen skulle David åka hem för han ska bort idag.
Nu ska jag gå ner och duscha, sen ska jag hem till Emma som jag inte ha träffat på länge,
vet inte vad vi ska hitta på, men kul blir det.
lägger in lite bilder från igår. lite senare.



You are my world!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0