äkta kärlek,<3

Hellu,
Imorse vaknade jag typ 12, och sen kom Jossan hit,
hon va sjukt saknad, 2 veckor utan dig:O
och stina kom sen vid typ 7 eller något,
vi fixade mat och sen typ vid halv 9 så kom David, Staven, Robert och Tobbe hit.
vi satte oss på altanen och pratade, sen åkte dom typ kvart över 10.
Johanna,jag och Stina åkte till McDonalds och åt glass med dom alla.
sen typ 23.30 åkte vi typ hem och Stina ska sova här inatt. trevligttrevligt =D
Imorgon ska jag åka till älskling nån gång på dagen, sen sover jag där med,
så det blir fett mysigt, som alltid med dig<3
Jag har nog inget mer att skriva, så jag lägger ut lite bilder som alltid ;D
Ha det bra=)




    
Söta bilder liksom!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0