baby can I hold you tonigt?

Hej, nu ska jag berätta lite om igår kväll.
Emma och jag satt hos Emma och väntade på att David och Niklas skulle komma men sen tog det lite längre tid en vi trodde så vi gick hem till mig(där vi skulle mötas) så kom dom efter ett tag. Då gick vi ner till varamon och satte oss på bryggan men efter ett tag blev det tråkigt så vi gick hem till Emma och kollade på tvn. Emma ville göra något, jag och David halvsov och Niklas va inne i tvn så efter någon timme fick Emma som hon ville, haha, vi gick ut och gick, David typ sov på vägen och Emma fick skrattanfall för allt typ. så det va kul, sen skulle David och Niklas hem efter ett tag, så Emma och jag gick och la oss , fyfan va trött jag va.
Idag har jag och Emma lagat mat och snart ska vi göra en kladdkaka, men jag ska snart hem och packa lite till sen hem hit igen. ikväll vet jag inte vad vi ska göra, men det blir nog något kul!<3
Imorgon ska jag kanske ut med en båt med Johanna, David och hans kompis eller så åker Johanna och jag bara hem till älskling!<3
ha det bra=)


du är verkligen allt jag behöver!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0