Du förstår nog inte!<3

Klockan är typ 4 och David åkte typ nyss, saknar honom redan!
Nu ska jag berätta lite om dagen som har varit.
Vid typ 2 eller 3 så kom älskling hit, och sen nån gång vid 6 så åkte vi till varamon med några av hans kompisar,
för dom skulle spela minigolf, först på äventyrsgolfen, sen åkte vi till andra och andra gången skulle David men spela.
hehe, och han vann faktiskt, jag va dommare, så dom tror ja fuskade.
vid 8 åkte jag och älskling hem och åt, sen åkte vi till östenssons och skulle köpa godis, sen hem och kolla på film.
efter filmen så låg vi bara o gosade, datorn lite, åt godis och mer mys.
sen va han tvungen att åka =/! hemskt!


David, jag tror inte att du fattar hur mycket du betyder för mig,
du är allt jag tänker på och när vi träffas koncentrerar jag mig bara på dig.
när du inte är i närheten så saknar jag dig, hela tiden.
asså det är sjukt, har aldrig kännt såhär mycket för någon,
det har inte ens gått en månad, men känns som vi har vart tillsammans hela livet.
och jag ser framtiden med dig, det ser väldigt ljust ut.
det är som luft, jag behöver dig för att lunna leva.
du är den finaste människan som finns!
JAG ÄLSKAR DIG ÖVER ALLT ANNAT HJÄRTAT!<3

Kommentarer
Postat av: Johanna, tha gädda

Ni är så sjukt söta tillsammans felle och jag älskar dig:)<3

2009-07-23 @ 17:28:30
URL: http://johannnaforsberg.blogg.se/
Postat av: Patricia

nawww :D<3

2009-07-26 @ 09:56:57
URL: http://linneapatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0