du tar mig till en ny värld!<3

Hej, igår glömde jag skriva någonting,
Emma och jag vaknade vid 1 och fixade oss, sen skulle David och Niklas komma hit,
men då gick Niklas moppe sönder men efter någon timme började den funka.
Så Emma hade gått hem och vi tre gick till stan, Niklas köpte skor och sen fikade vi,
Johanna mötte oss vid stan med. sen gick Johanna hem och vi andra till mig,
vi kollade på High School Musical 3 och sen va Stina och Eve utanför, så vi gick ut och pratade med dom.
sen åkte vi till Johanna och skulle våldgästa men hon kastade ut oss, så vi gick till McDonalds,
där kom ja på att jag inte hade ätit någonting på hela dagen, men sket i det.
Sen gick vi med Johanna hem, tog mopparna därifrån sen hem till mig och kollade på Torkel i knipa.
hah, den är ju ganska rolig asså, sen åkte dom hem efter ett tag. mys va det som alltid!

Idag ska jag hem till mormor och morfar för att äta, det lär nog bli as gött.
Mamma och pappa hämtar upp mig snart så dags att fixa mig lite,
ha det gött. pösss!


Du är den enda som har fått mig må så bra,
jag har aldrig varit lyckligare än såhär.
så snälla lämna mig aldrig älskling!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0