my love,

Hellu, igår kom david hit typ vid 5 kanske? , och då va stina här, sen gick vi tre hem till emma vid kanske 8.
sen gick stina hem och vi tre åkte upp och åt pizza, sen gick vi hem till mig och väntade på johanna och elina.
när dom hade kommit så kollade vi på austrailia, mitt i filmen så gick johanna och elina,
efter filmen gick emma, och david stannade ett tag, men sen blev det så att david sov här ist, mysmys som alltid!
imorse vaknade vi nångång vid typ 12 kanske, sen kom johanna vid 3? vi sjöng sing star och lite,
sen åkte david hem vid 6, och johanna åkte nyss, så nu sitter jag här,
ska nog snart gå ner och duscha lite.
ha det bra. kommer lite bilder nu med, från olika dagar.


Johanna du är för snygg asså(A)
förlåt för dom fina bilderna!<3




älskling, du är bäst!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

FELLE DIN BAJS!!!!!!!!!!!!!!!!! haha men jag tycker om dig ändå :D<3

2009-07-28 @ 01:27:37
Postat av: Julia

filmen verka inte så bra eftersom dom gick mitt i den?:O

2009-08-01 @ 14:13:15
URL: http://juliiafolkesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0