This is my life,

Somsagt så sov jag hos älskling onsdag till torsdag, så blev det mys hela tiden.
Igår så badade David och Robert, haha sen åkte vi hem och åt, sen åkte vi till Tobbe där Robert med va.
Sen åkte vi lite moppe, minns inte va vi gjorde mer, sen kollade vi iaf på Tarzan, och efter den så sov vi.
Vi vaknade någon gång vid 12, underbart att vakna upp med dig<3
sen åt vi lunch, kollade på lejonkungen, sen hem till Robert och kolla lite, sen åkte vi hem till David igen.
Vid 23.30 kom pappa och hämtade mig, så sa hejdå till David sen hem, sen har jag legat här sedan dess.
Imorgon ska jag på stan o fika med några från min gamla klass, kommer ju bli as trevligt,
sen kommer David hit och Johanna kommer nog lite senare =)
Det blir nog kanon. Har typ inga bilder. Bara gamla, tar alla med david kamera(a)
så jaj, nu ska jag sova, upp vid 10 imorgon ju:O
Ha det bra=)


DavidWallman<3FeliciaHåkansson
allt känns helt perfekt med dig vid min sida!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0