oversleep;D

glömde skriva igår men aja,
igår vid typ 3 kanske så åkte jag hem till älskling vi kollade på film, myste, lyssnade på musik tills vi skulle äta, sen efter maten åkte vi hem till Niklas och kollade på film, sen skulle Niklas spela ngt så jag o David la oss i sängen o tog det lungt,
sen typ vid 12 så skulle Niklas sova för han skulle upp klockan 6, så David och jag åkte hem till honom, precis när vi hade stannat så ringde pappa och sa att mamma åkte hemifrån då, så vi åkte till macken där mamma skulle hämta mig, vi va där innan mamma, så vi satt på moppen o mös, sen kom mamma och hämtade mig. =(

Idag har jag målat huset. tjänar ju pengar ;D
nu ska ja snart fixa mig för inatt ska David sova här,mysigt =)<3
jo men skriver mer imorgon, kanske kommer bilder imorgon,  ;D
hehe ha det bra!
puss


Du är allt för mig älskling!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0