You're my love!

hellu!
Igår träffade jag Julia, men vi båda va trötta som fan så vi låg typ och halvsov xD
sen skullee Julia hem och äta så tänkte vi att de inte var någon ide att träffas igen efter,
för båda va ju trötta. Sen ringde Emma och hörde om hon kunde komma förbi,
och hon har ju vart i Halmstad så hon kom hit ett tag, mysdag kan ja ju säga!
Idag vaknade jag vid 10 typ och då va mamma hemma, sen kom pappa.
för vi har fått översvämning i källaren så jag måste gå ner 1 gång i timmen och kolla till det(Y)
haha härligt asså! inte direkt. men iaf, snart ska jag äta och fixa mig lite.
David slutar jobba vid 4 och sen ska han komma hit tror ja, mysmys =)
Ni alla får ha en bra dag då!


All I need to live is your love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0