20 maj

hahah, bra bloggare jag är asså(Y)

Ja kan säga att jag har inte gjort mycket dom senaste dagarna,
pga att jag har ögon- och öron-inflammation.
Jag har blivit mycket friskare nu=) äter pencilin 3 ggr om dagen, och tar salva i ögonen 5 ggr om dagen.
Ja igår hade jag iaf as kul, haha först var Emma o henns familj här och Bella o Tina ;)
hade lekar o grejer , haha pappa o ja kom i samma lag på crocket o alla dom vuxna va ganska fulla redan då.
så alla as garva när pappa hela tiden till mig innan jag skulle slå: felle logiskt , tänk logiskt nu.
Asså fyfan, sen va det massa olika grenar, sen kom Mina kusiner o familjen därifrån,
Alla halvsov o va dyngraka XD haha o så berättade dom massa minnen ;)
jaja, sen åkte alla hem o ja skulle sova, men med min jävla hosta så kan ja inte sova,
somnade ngn gång tillslut.
nu ska ja ta salva i ögonen igen(Y)


Right now nothing is easy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0