7 juni =)

Hej på er!

Jag är fan ingen bloggare, funderar på att lägga ner,
typ ingen som läser iaf ;)
haha
Aja. det här inlägget är för att ja sa till mig själv att skärpa mig
men det har ja ju sagt förr!

Men i fredags så var jag, Johanna o Jossan hemma hos mig,
bastade,kollade på film o grejer, fett mys vare,
sen kom elin sööder o vi åkte ner till mossen o hälsade på elins o min pappa;)
Igår var jag,Jossan o Elin på stan ett tag sen fixade vi inför kvällen,
vi sov i husvagnen på mossen,
vid typ halv 2 drog vi till med eller utan, vid kvart över gick vi.
Vid typ 3 gick vi o la oss=)
Idag vaknade vi typ olika hela tiden, det va för jälva varmt asså:O
sen kom Elins mamma o pappa med frukost o fika,
sen åkte vi hem till var o en och nu ligger jag här ;)

Haha sen igår lovade jag ju Robin att skriva att han är bäst så varsegod ;)
haha

Puss på er (K)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag läser och tack för kvällen :D<3

2009-06-07 @ 15:54:46
URL: http://johannnaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0